Monday, October 15, 2007

Uge 42 Spanien (Barcelona)


Hej


Jeg er på job i Barcelona hele denne uge. Idag stod jeg op kl. 4 for at komme med flyet kl. 7.20 til Frankfurt og videre til Barcelona. Jeg ankom kl. 12 men inden jeg fik bagagen og lejet en C bil (en Fiat bravo diesel- fine kørertøj) da blev kl. 14 inden jeg satte mig i bilen og kunne begive mig afsted til hotellet. Jeg havde taget min GPS med ellers havde jeg aldrig fundet hotellet (Ibis hotel). Jeg ringede så til vores agent og fandt ud af at hans mand først kommmer imorgen. Nå godt så hvad gøre jeg? Jo tager på sightseeing selvfølelig. Jeg boede 20 km fra centrum men hvad gøre det når man har bil. Jeg købte et internet kort så jeg kunne komme på hotellets wireless lan og søgte på hvad der var værd at se i Barcelona og ud fra det valgte jeg at se "La Sagrada Familia" en meget berømt katedral designet af Gaudi. Jeg kom godt nok først 1 time før de lukkede men fik set det meste. Jeg havde store problemer med at komme af med bilen så jeg kørte rundt og rundt indtil der endelig var en ledig parkeringsplads. Anyway jeg skal nok lægge nogle af de billeder jeg tog ind på siden her men indtil da kan i kigge på denne hjemmeside: http://www.sagradafamilia.org.Vejret var for det meste solrigt og varmt (26 grader) og maden sublimt. På dette job arbejdede jeg for Enagas.

No comments: