Monday, October 22, 2007

Uge 43 Sverige (Lysekil)


Hej

I denne uge er jeg i Sverige der er noget koldere end Barcelona (0 grader). Vi befinder os ca. 120 km nord for Goteborg i en by der hedder Lysekil. Jeg er selv kørende i min egen bil. På denne tur er jeg sammen med en sælger som gerne vil se hvordan en installation foregår. Vi bor på en lille kro med 5 værelser og toilet/bad på gangen (Pelles kro). Indkvarteringen er primitiv men maden på restauranten er til UG. Pelle er kok og han har fået adskillige priser for hans madkunst.Selve installationen tog ingen tid men vi venter på et skib der skal komme. Så vi har været ude på sight seeing i en nabo by ca. 50km fra Lysekil der hedder Smorgan. En rigtig idyllisk havneby men et fantastisk lys og solnedgang. For dem af jer der sejler så skal I unde jer selv en tur hertil. På dette job arbejdede jeg for Skandinaviens største raffinaderi der hedder Preemraff.

No comments: