Monday, October 8, 2007

Uge 41 Holland (Vlissingen)


Hej
Jeg skulle lige en tur til Holland et par dage til en by der hedder Vlissingen. Det tager ca 3 timer i bil fra Amsterdam. Ja det var ikke ligefrem luksus det der blev lejet som bil. Man havde lejet en A bil en Hyundai Atoz cheap cheap. Nå hvor galt kunnne det være andet end den var lidt lille. Efter 1½ time måtte jeg hastigt ind på en rasteplads da min speeder fod sov fordi jeg sad i en slags forover bøjet gorilla stilling og da jeg endeligt var nået frem til jobsite var jeg øm i bagdelen, ryggen og læggen på højre ben var begyndt at gå i krampe aldrig skal jeg have sådan en bil. Turen tilbage til Amsterdam var ligeså slemt. Ellers så er Vlissingen et dejligt sted hvor der er en fin strand og et hyggeligt ferie område. Man spiser rigtigt godt. Jeg boede på et OK hotel der hed Arneville i en by som vist hed Middelburg. På dette job arbejdede jeg for Total.

No comments: