Saturday, September 27, 2008

Uge 39 Vlissingen


Hej

En hurtigt service svip tur til Vlissingen. Jeg tog morgen flyveren fra Billund til Amsterdam lejede en bil (peugot 308 diesel) og kørte til Vlissingen. Efter dagens arbejde boede jeg i Terneuzen på Hotel Hampshire hvor jeg fik en størrere kulinarisk oplevelse mens jeg samtidigt kunne se ud over kanalen hvor man kunne følge med i skibs trafikken. Jeg kiggede på menuen og kunne ikke vælge hvad jeg ville have (det hele lyd spændende) så jeg spurgte tjeneren om han kunne anbefale noget. Han sagde at jeg kunne vælge en chef surprise som bestod af 3, 4 eller 5 retter og jeg kun vælge om hovedretten skulle bestå af fisk eller kød ellers var alt andet hvad kokken nu kunne finde på. Det lyd spændende så jeg valgte en 4 retters menu hvor hoved retten var af kød. Hele menuen var sublimt. Sjældent har jeg oplevet noget der smagte så godt. Jeg har spist rigtigt mange fine steder over hele verden men restauranten på hotel Hampshire står som en af de bedste spisesteder jeg har oplevet. Kan varmt anbefales. Efter en overnatning gik turen retur til DK.

No comments: